KAVALAN çok yakın zamana kadar varlığını bile bilmediğim bir markaydı. İlk öğrendiğimde Tayvan'da da mı viski üretiyorlar diye burun kıvırdığım marka biraz okuyunca ve bu şişeyi tadınca beni fena halde